Det vi verkligen vill tar vi oss tid till

Nu har Emma åkt hem, tiden har gått alldeles för fort som vanligt. Det har varit så härligt att bara vara, snacka minnen och uppdatera varandra på allt som hänt sedan sist vi sågs. Kul att Malva och Emma fick bekanta sig, nu vill vi bara träffa Emmas pojkvän Mattias sen känner alla alla!!


En kväll Körde vi till Maria först visade hon Emma sin arbetsplats, Blå Station.
Sedan åt vi på Rökeriet, jag och Maria delade en fish and chips och en cashew lax.
Som alltid när vi är på restaurang tog jag med ett säkert kort till Malva, rotsaks gratäng.



Sedan avslutade vi med glass på glasspråmen.


Emma blev imponerad över att Absolut fabriken ligger i Åhus.


På fredag kvällen åkte jag, Mikael, Emma, Malva och Marie till Kafferost som drivs av Peter som ochså har Peter´s Yard där vi jobbade i Skottland.
Sedan de öppnade restaurangen till midsommar har jag ätit sju pizzor där, det måste vara något typ av rekord.






Marie och Jonas överöser Malva med den ena fantastiska presenten efer den andra. Den här mössan har Marie virkat. De yttre bladen är avtagbara så att man kan ha bara de små blå blommorna eller sätta på andra färger.
Hur fantastiskt är inte det!


Efter pizzan åkte vi hem och åt kladdiga chokladmuffins till efterrätt. Jag brukar baka dem i ljuslyktan galej så känns det nästan som att man äter chokladfondant.


Emma has left and as always the time has passed all too fast. We have had such a good time just relaxing, talking old memories and updating each other on what has happened since last time we met.
I´m glad that Malva and Emma finally has met each other, hopefully it won’t be long until we meet Emmas boyfriend Mattias.



Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin bild på Malva!! Saknar er hela högen! :)

2011-08-22 @ 22:54:01
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0